czwartek, 19 czerwca 2014

Moje TOP 5 cz.I

Witam, witam i o zdrowie pytam :)
Ostatnio trochę zaniedbuję bloga, ale jest to związane z końcem roku szkolnego (trzeba się w końcu jakoś na te 3 powyciągać) oraz z konkursem (ogólnopolskim), w którym brałem udział. Dzisiaj serwuję Wam coś lekkostrawnego, a mianowicie pierwszą część mojej listy TOP 5 blogów, gier, filmów, seriali oraz kanałów na YouTube. Życzę miłej lektury :D

Zacznijmy od czegoś prostszego, czyli Top 5 kanałów YouTube:

1.Busem Przez Świat - kanał, na którym pojawiają się relacje z wspaniałych podróży po całym świecie 27-letnim busem :). Nawiasem mówiąc sam mażę żeby kiedyś wybrać się w taką wyprawę.

2.RockAlone2k (Remigiusz Maciaszek) - nagrywa filmy z gier, czasami recenzje książek, zdarzają się nawet filmów, ale ja najbardziej lubię jego vlogi.
3.SA Wardega - znany także jako "trener policji". Nagrywa pranki, czyli uliczne żarty :)
4.Krzysztof Gonciarz - nagrywa vlogi oraz serie podróżnicze (moja ulubiona seria to filmy o Japonii).
5.Komurkomania Blog - czyli najlepszy przegląd gier i aplikacji na androida, recenzje telefonów... Jednymi słowy świetna sprawa jeśli poszukujemy ciekawej gry na komórkę czy (tak jak w moim przypadku) na tablet.

Dobra, teraz przechodzimy do części filmowej:


1. Na pierwszym miejscu oczywiście "Hobbit". Czy ktoś nie zna historii sympatycznego hobbita, Bilbo Bagginsa?

2. "Życie Pi" - wspaniała historia o przetrwaniu, szukaniu Boga, współżyciu z naturą oraz woli życia. Nie wiem jak mam opisać Wam ten film. Użyję jednego słowa: wspaniały.

3. "Sekretne życie Waltera Mitty". Jako iż jestem marzycielem, a moim największym marzeniem jest spontaniczna wyprawa w nieznane, nie mogło zabraknąć tego tytułu na mojej liście Top 5.

4. "Harry Potter i więzień Azkabanu" - moja ulubiona i chyba najlepsza część sagi o Harrym Potterze. Najciekawsze i najlepiej nakręcone filmy to właśnie części 1-4, ekranizacje kolejnych tomów, według mnie, nie trzymają poziomu. Najgorsza to chyba "Książę półkrwi" :(.
5. "Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka" - pierwsza część z serii filmów o przygodach pirata, Jack'a Sparowa, i jego kompanów. W tym, jak i w wielu innych przypadkach, pierwsza część serii okazała się najlepsza :). Nie wiem jak to się dzieje, że jeżeli kręci się kontynuację jakiegoś filmu, to rzadko kiedy kolejne produkcje trzymaj poziom xD.

Kolejna część już niebawem. Zapraszam ponownie. Komentarze i obserwacje (ale nie obs. za obs.) mile widziane :).

Pozdrawiam,
Pan Drewienko.

2 komentarze: