czwartek, 13 marca 2014

Pismo obrakowe XX wieku :P

Siemka.
Nie najlepiej się dzisiaj czuję i nie mam siły na kolejne nudne wywody, a więc zrobię post złożony głównie ze zdjęć. A o czym on będzie? Jako, że wczoraj były moje imieniny, a dzisiaj są moje urodziny, to będzie on o mnie :P.

1. Zacznijmy od czegoś łatwego. Co mnie dzisiaj najbardziej zaskoczyło?
To, że mój komputer złożył mi dziś życzenia urodzinowe :P





























2. O czym teraz myślę?

3. Co mnie dobija?


4. Jakie są moje poglądy?


5. Co ostatnio oglądałem?
Film:
Serial:

Dzisiaj zacząłem oglądać 5. sezon :D
6. Najnudniejsze przedmioty według mnie:


7. Moje największe marzenie:

Czy mam to jakoś wyjaśniać?
8. Dementuję plotki jakobym spał zbyt długo:



9. Mój pomysł na naprawę polskiego sejmu (z przymrużeniem oka :P):


10. Co robię do południa w weekend?
11. Co macie zrobić żebym się zamknął?



To by było na tyle. :)
Pozdrawiam,
Pan Drewienko.

3 komentarze:

  1. hej, mogę Cię prosić o kilknięcie w linki pod zdjęciami tu? : http://imcorneliaa.blogspot.com/2014/03/wish-list-dressalecom.html to dla mnie bardzo ważne i będę niezmiernie wdzięczna :):) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zmiany na blogu. Jak jesteś zalogowany na G+, albo masz bloga na Blog spocie, to co roku będą przysyłać Ci życzenia. Niektóre obrazki są super. Fajne zmiany na blogu, Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Stary wygląd bloga trochę mnie raził więc postanowiłem go zmienić. Myślę, że nieźle to wygląda. Dzięki za życzenia :D

      Usuń